عاشقانه های من

عاشقانه های من

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

دلت که بگیره دیگه هیچی جوابگو نیست
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

نه اینترنت

نه چت

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 

نه بیرون رفتن با دوستات

نه زنگ 

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

نه اس ام اس

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

نه تلویزیون و ماهواره

نه آهنگ

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

نه سرگرم شدن به درس و کتاب

 

تو نمیفهمی من چی میگم

 

چون جای من نیستی

وقتی غرورت ک مهمترین چیزته

 

جلوش بشکنی و بهت بخنده....

 

دیگه هیچی برات مهم نیست...

فقط دارم سعی میکنم اشکامو کسی نبینه...

 


 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



نظرات شما عزیزان:

♥عاشقانه♥میلاد♥
ساعت17:37---16 اسفند 1393
سلام خوبی گلم♥وبت عالیه♥به وبلاگم سر بزن نظر بده منتظرتم♥دوست داشتی منو با اسم ♥عاشقانه میلاد♥لینک کن بعد نظر بده لینکت کنم♥



اینم ادرس چت رومم دوست داشتی روممو رو هم لینک کن اگه بیای خوشحال میشیم♥ساحل چتwww.sahelchat.org

♥♥♥


فرشته خاندم
ساعت18:33---13 اسفند 1393
سلام من اومدم

Rana
ساعت18:24---13 اسفند 1393
سلااااااااام
وبت خوشگله همینجوووووور اهنگششششششششششششش

تبادل لینک کنیم
پاسخ: بااشششششششششششهههههههههههه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ چهار شنبه 13 اسفند 1398برچسب:س ام اس عاشقانه و احساسی,♥ 6:52 ♥ shayan ♥



طراح : صـ♥ـدفــ