عاشقانه های من

عاشقانه های من

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

پیش از خواب
می چرخم به سمتش

حرفی نمیزنیم

فقط به هم نگاه میکنیم

من و دیوار روبه رو...

.


.

.

.

.

مهربان من

تو لبخندت را بیاور

من شعر تازه دم میکنم

مینشینیم

و گپ می زنیم...


.

.

.

.

 

 

 

تنها چیزی که این روزا دوس دارم بشنوم...


اینه که


خدا بهم بگه:

 

این دنیا یک شوخی بزرگ بود...


ناراحت که نشدی؟؟؟

 

 

.

.

.


 

کاش میدونستی

 


اونی که نشسته...

 


همیشه خسته نیست!

 


شاید جایی برای رفتن نداره …!!!

 

 

نایت اسکین

 


 

نایت اسکین



نظرات شما عزیزان:

َAr@n!ka
ساعت8:20---15 اسفند 1393
هی آدَم می مآنـَد بــِین ِ بودَن یآ نَبودَن !
بــِه رَفتَن کِه فِکر می کُنی
اِتــِفآقی می اُفتـَد کِه مُنصَرف می شَوی
میخواهی بــِمآنی ،
رَفتـآری می بینی کِه اِنگآر بـآیـَد بــِرَوی !
این بــِلآتــَکلیفی خودَش کُلی جَهـنـَمـ اَست ...
پاسخ: اره واقعا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ چهار شنبه 13 اسفند 1393برچسب:س ام اس عاشقانه و احساسی,♥ 7:9 ♥ shayan ♥



طراح : صـ♥ـدفــ